onsdag 13. februar 2008

Ting 7 - Wiki


Ting






Endelig ferdig med hjemmeleksene før neste kursdag!
Oppgave 7 gikk greit. Har tittet på diverse både filmer og innlegg (filmene blir litt spesielle på en PC uten lyd), og der var det jo mye forskjellig.
Inne på siden til 23 ting, var det 4 oppgaver å løse, og disse var ganske selvforklarende. La min bok og film pent på lista sammen med de andre, og så at det virket etterpå (til og med linken). På den nye siden skrev jeg noe dumt, som jeg synes jeg gjør hele tiden nå, og la på et bilde. Dette bildet ble ikke helt riktig i proporsjonene når jeg dro det i hjørnet sånn som jeg er vant til, men.... Var inne på denne adressen og så på både min og andres nye innlegg etterpå for å sjekke det ut. Alt så veldig bra ut!.
Har ikke helt vent meg til denne måten å publisere på hvor alle kan skrive alt. Er vel derfor litt fremmed for meg å ta det i bruk i biblioteket umiddelbart, men kunne sikkert brukes f,eks i forbindelse med bokanmeldelser.

Nå er det snart litt vinterferie og det ser jeg fram til. Her er noe av det vi i Moss bibliotek har på programmet i ferien.
Så får vi se på slike bilder å drømme og andre steder og tider

Ingen kommentarer: