tirsdag 4. mars 2008

Ting 9 - Video

Ting 9


Dette var jo moro. Her har jeg vært før, og kikket på film-trailere med sønnen min. Så det var jo det første jeg gjorde. Søkte opp traileren til den nye Narnia-filmen "Prins Caspian", kommer til sommeren, for de som ikke følger med på sånt, og her på bloggen min kan du ta en snik-kikk.
Her har jeg også en link til et flott reklamebilde for filmen, så klikk for å komme i riktig fantasystemning.
Tror forresten jeg vil legge bildet fram i tillegg, bare for å øve meg litt

Har selvfølgelig også søkt på hunder på Youtube, rettere sagt min rase, Alaskan Malamute, og der var det jo bare en haug med flotte dyre-videoer. Hva med enn liten titt på denne hvor det er en Malamute (stor polarhund) som leker med en Toypuddle!
Malamute-film!

Var også en tur innom Drammen, og følte at jeg omtrent dykket inn i innleveringsautomaten.
Ser mange morsomme muligheter til å kombinere filmer med bibliotekets hjemmeside. F.eks dette med film-trailere, av bok/film.
Også mulighetene for å lage egne presentasjonsfilmer, og opptak fra arrangementer. Kanskje, en gang i fremtiden???

Ingen kommentarer: