tirsdag 18. mars 2008

Ting 18 - Kristin

Zoho - webbasert skriveprogram


Sign up again! Men dette så jo mye mere "brukanes" ut enn en del annet vi har drevet med. smile
Dette skulle være en smiley, vet ikke hvorfor det ikke gikk. Den ligger fint i dok. i Zoho
Nå skriver jeg dette innlegget mitt som et dokument på Zoho, og skal etterpå prøve å sende det
til bloggen min.

Det er masse fasiliteter her som jeg ikke får prøvd ut, men jeg syns det er veldig kjekt med Smileys, så her skal jeg boltre meg.kiss

Dette programmet er det også mye lettere å se nytteverdien av, både for oss og publikum. Vi har ikke word på alle maskiner/miljøer, og det å kunne ta opp et dokument på web'en, og bearbeide det der du er, høres ut som en praktisk sak, også i forhold til intern jobbing.

Vi får vel prøve å sette inn et bilde h
er også




Dette bildet er det helt sikkert ingen som skjønner hva er. Vil du vite hva det er kan du følge denne linkenher





Ingen kommentarer: