tirsdag 11. mars 2008

Ting 11 - LibraryThing

Ting 11

Hva leser jeg og hva har jeg i bokhyllene mine? Skikkelig snoke-program. Nei, alvorlig talt, dette var jo snadder for oss som liker ordnung i bøkene.
Har gjort oppgaven med å lage meg en konto, og lagt inn 6 av de bøkene jeg har lest i det siste. Leser veldig mye bøker på engelsk, som jeg kjøper på play.com, så det passet jo bra i forhold til språk/tager.
Meldte meg inn i gruppa for Norsk bibliotekarer, og der så det ut som jeg var helt på kollisjonskurs i forhold til hva jeg leste, der dominerte nemlig Pondus og Frode Øverli. Det er litt langt unna min int. for historie, spesielt fra England, type Henry VIII osv.
Sjekket opp alle tagene - og det var mange!

Her er bilde av en av bøkene jeg har lagt inn i min LibraryThing-konto

Ingen kommentarer: