fredag 28. mars 2008

Ting 21 - 2.0 Awards



Nå har jeg sett litt på lista over Web 2.0 sites som har vunnet priser. Det var en imponerende liste, skjønner at kurset egentlig skulle vært 123 ting. Men da hadde jeg fått nok av diverse innlogginger tror jeg.

Det så jo ut for meg som om mange av de stedene vi har vært på kurset kom høyt opp på listene. Jeg har dårlige forutsetninger for å vurdere riktigheten av dette fordi jeg innenfor de fleste områder ikke har brukt noe annet enn det som var oppgaven på kurset.

Kommer nok heller ikke til å utforske så mye av det andre på egen hånd nå etterpå, har mer enn nok å forholde meg til hvis jeg skal opprettholde noe av det vi har vært innom.

Det som nok blir brukt i framtiden for mitt vedkommende er msn og kanskje litt Facebook, for å snakke med ungene min!

Blogg synes jeg var enkelt og morsomt og kunne tenke meg å bruke på jobben. Youtube er også noe som tiltaler meg. I jobbsammenheng håper jeg vi kan få nytte av webapplikasjoner som Zoho, og at jeg kan bruke Flickr kanskje?

Lek med bilder var morsomt og alle med ipod kommer jo bort i litt med musikk/podcasting. Tror nok thats it! Det var mye av dette som skulle være så fint i forhold til personlige både det ene og andre som ikke ble så personlig når man bare ønsket seg sære norske sider etc.

Ingen kommentarer: